No, en mä sitten päässyt omien suunnitelmieni mukaan lähtemään, no eihän äiti tietenkään uskaltanut jättää mummia yksin, kun sydänvaivat pääsivät yllättämään. Eikä mun tarvinnut tehdä muuta kuin joustaa sen verran, että lähtee päivää myöhemmin liikenteeseen. Oli siinä perjantaissa se hyvä puoli, että sain isot määrät ostoksia kotiin, en epäile ollenkaan sitä, ettei äiti olisi niitä ostoksia tehnyt, mutta hän ei vaan siinä vaiheessa voinut jättää mummia vaivojensa kanssa yksin. Mutta tänään on kyllä  Turun reissu tiedossa, ei tarvi mennä kauppaan eikä Huiskun lenkitystäkään ole tänään, joten nyt voin mennä huolettomammin. Ei siitä olisi ollut mulle mitään iloa, jos olisin koko ajan ollut varpaillani mummin suhteen. Mutta nyt on mukavaa, tänään olen iloinen, mulla  on mahtava fiilis!

