Heti alkuviikostahan se tulee, kun tietää olevansa loppuviikosta lähdössä reissuun, jota on jo odottanut. Kyllä mä lähden ihan sillä mielellä, että on luottavainen reissun alusta asti, tietää kyllä, kuinka reissussa kuuluu käyttäytyä, kun on sen verran paljon reissannut.  Tänään on aika hyvä mieli, kaikki on kohdallaan ja olen luottavainen matkan onnistumisen suhteen. Jaksaa uskoa siihen, että oma käytös on aika hyvää koko reissun. Olen iloinen, kun mä pääsen mukaan matkaan ja siitäkin, että pääsen kokeilemaan, miten siivet kantavat yksin reissussa. Minusta on mukavaa, jos huomaan sen, että olen yksin reissussa ja siivet kantavat, kyllä se menee ihan mukavasti, siitä olen nyt ihan varma. Ainoa, mitä en saa tehdä, on se, että sooloilen matkan aikana. Mutta näillä mennään ja täysillä kohti matkaa!

