Taas kerran lähden kauppaan, se on mukavaa. Aurinko paistaa, sekin on mukavaa. Mea ei tahtonut päästä vastaamaan minulle, kun kaikki kissat olivat hänen sängyllään. Höpsö oli ikkunalla, kysyin äidiltä, mitä hän on katsellut. Äiti arveli, että lintuja. Voi hyvinkin olla, että näin on ollut.  Höpsö on aivan ihana hurinaattori, aina hän sanoo myös miau. Minulle mukavaa on, kun saan kuunnella musiikkia, olla iloinen siitä, että päivä lähtee hyvin liikenteeeen. Ja aina se on yhtä hienoa, kun kaikki sujuu hyvin, olen luottavainen ja iloinen, kun kaikki sujuu. Äidillä on vielä tää viikko sairaslomaa, hyvä tavaton, miten vauhdilla se on mennyt, on tuntunut tosi uskomattomalta, että näin on. Koko ajan olen tehnyt kotitöitä, olen nauttinut siitä aika lailla. Ja miksi en olisi, kun teen aina siinäkin kohtaa, kun äiti on kunnossa. Minusta kotityöt ovat mukavia, eivät tyhmiä ollenkaan!

