Palmusunnuntaina vietimme alueemme kirkkopyhää,  joka ainakin minun mielestäni onnistui tosi hienosti. Koskaan en ole kokenut vastavaa kuin koin nyt kulkiessani ristikulkueen kärjessä alueemme nuorisokuoron Diskantin laulaessa. Rauhallisesti siinä sai kulkea, mutta kyllähän se minulta onnistui, kun olen ennenkin tätä tehnyt. Ensin ajattelin, että minusta ei ole tähän, mutta mieli muuttui viikon edetessä. Ihan hyvä olikin, että muuttui, kyllä siinä kohin tuntui siltä, että olen ainoa ihminen, joka voi tän jutun tehdä. Kaarlo oli antanut luottamustehtävän ja olin sen arvoinen.

Jumalanpalveluksen jälkeen siirryimme seurakuntatalolle, se oli niin mukavaa! Kaikki kirkkopyhään osallistuneet saivat maalata oman näkemyksensä siitä, millainen alueemme on. Olin kirjoittanut ja maalannut kirjoituksen ympärille öljyväreillä sinisen kehyksen, siitä tuli hieno!

